Talk Radio Paradise Talk Radio Paradise
Het forum van de komende internet talk radio paradise Internet webradio
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

vegas vulkan

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Talk Radio Paradise -> Het ideën forum
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
dateronline
Super member


Geregistreerd op: 23 Mrt 2020
Berichten: 47

BerichtGeplaatst: 21-04-2021 01:15:04    Onderwerp: vegas vulkan Reageren met citaat

Hallo allerseits, ich möchte meine Lebensgeschichten teilen, die mit uns passiert sind, mit uns ist es mit meinem Freund David und mit mir. Er saß oft am Computer und verbrachte die ganze Zeit nur bei ihm. Es machte mich wütend und beleidigt. Ich sagte, ich finde einen normalen Job, aber er bestand darauf, dass er Millionen verdienen würde. Natürlich verdienten 1.000.000 nicht, aber die ersten 10.000 Dollar verdiente er sofort einen Monat später. Daher bin ich sehr dankbar, dass ich zurückgetreten bin vegas vulkan , um unsere Träume zu verwirklichen und unsere finanziellen Taschen wieder aufzufüllen. Aber wie mein Freund sagt, muss man immer klug spielen, nicht vor Aufregung ertrinken und auf seine Intuition hören.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Talk Radio Paradise -> Het ideën forum Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum